SMALL GROUP TRAINING.​

Een uitgebreid en gevarieerd aanbod van lessen in groepsverband 

SAMEN STA JE STERKER.

Is kei-hard trainen in groepsverband meer iets voor jou? Meldt je dan aan voor small group training bij POWER-FIT. Door de uitgebreide planning en het gevarieerde aanbod van lessen past dit perfect in jouw schema. In een les met een beperkt aantal plekken wordt je gemotiveerd alles uit jouw training te halen. Onder het motto ‘samen sta je sterker’  behaal je in samenwerking jouw doelen.

BUIK, BILLEN & BENEN.

BBB is een veel aangevraagde workout. Tijdens deze workout wordt specifiek getraind op buik, billen en benen. Met behulp van kracht- en cardio oefeningen verbrandt je veel calorieën en werk je tegelijkertijd aan het strakker en krachtiger maken van je lichaam.

Bekijk het weekrooster

CORE & BALANCE.

Onder te verdelen in de buikspieren, de rugspieren en de bilspieren. Als je kijkt naar onze dagelijkse houding is het van belang om de core te versterken. Na een goede nachtrust gaan we zittend ontbijten. Vervolgens gaan we in de auto naar het werk en gaan we achter het bureau zitten. Kortom: we zitten veel in ons leven. Rug- en nekklachten sluipen er langzamerhand in en tijdens core & balance wordt hier de focus op gelegd. Het versterken van de kern is efficiënt zodat het lichaam in staat is om in balans te blijven!

Bekijk het weekrooster

STRENGTH TRAINING.

IJzer eten doe je tijdens dit uur! Per spiergroep worden verschillende oefeningen uitgevoerd in een kracht circuit. Progressieve overload is de manier waarop je lichaam een trainingseffect krijgt.

Bekijk het weekrooster

Work-Fit.

Een productieve dag begin je met Work-Fit. Na de training is er ruimte voor ontspanning en kun je na een frisse douche én een stevig ontbijt topfit naar het werk.

Bekijk het weekrooster

HIIT45.

Het kenmerkt zich door een afwisseling van korte maar vooral krachtige momenten van inspanning door nog kortere momenten van ontspanning. Bij HIIT45 geef je de volle 100%, de inspanning die je verricht zullen je uithoudingsvermogen verbeteren. Het verhoogt tevens je metabolisme en daarmee je vetverbranding.

Bekijk het weekrooster

PWR60.

PWR60 is een pittige en zeer functionele training waarbij heel het lichaam aan bod komt. Een uur flink ertegenaan! Tijdens deze total body training komen spierversterkende-, cardio- en core oefeningen terug.

Bekijk het weekrooster

HIIT BOKSEN.

Verstand op 0 en keihard werken aan je conditie. Je krijgt verschillende boks technieken aangeleerd en er wordt gebruik gemaakt van diverse trainingsmaterialen zoals: pads, springtouwen, speedladders en oefeningen met eigen lichaamsgewicht.

Bekijk het weekrooster

SMALL GROUP TRAINING.

PAKKETTEN & TARIEVEN

BASIC PACKAGE

€30 PER MAAND

PRO PACKAGE

€45 PER MAAND

PLATINUM PACKAGE

€60 PER MAAND

WEEKROOSTER.

Bekijk hieronder het actuele rooster van alle groepslessen. Meldt je aan via de Virtuagym app om mee te doen met de groepsles.